Digitaliseren en innoveren, dankzij onze app

Sinds een tijdje werken werken we bij Poetsdienst Van Osta met een app, die heel veel voordelen biedt, zowel voor onze huishoudhulpen als voor onze poetskantoren. De app werd ondertussen uitgebreid getest en goedgekeurd.

 

Communiceren wordt een pak gemakkelijker

De individuele planning automatisch doorsturen? Een last-minute wijziging aan het rooster in real time? Een verlofaanvraag behandelen? Een vraag stellen aan de juiste consulente? Feedback geven aan- en ontvangen van poetshulpen op een gestructureerde manier? Het kan allemaal.

Digitaal, in elke taal

Bij Van Osta telt iedereen mee en vormen we een hechte groep met erg veel verschillende nationaliteiten. Dankzij de vertaalhulp in de app kunnen we communiceren in de moedertaal van onze medewerkers. De vertaalhulp is beschikbaar in meer dan 60 wereldtalen, waaronder Pools, Roemeens, Hongaars,… maar ook Chinees en Arabisch. Super handig!

Een 5-sterren beoordeling van ons HR-team

Het dagelijkse leven is voor onze HR-medewerkers en ons administratief team een pak gemakkelijker geworden, sinds de introductie van de app. “Innoveren is een must de dag van vandaag en met de app zetten we een grote stap voorwaarts in de digitalisering van onze poetsdienst. We hebben dit project goed voorbereid en de introductie van de app doordacht aangepakt. Dit werpt meteen zijn vruchten af.”, aldus Micheline Strybol, HR-manager bij Poetsdienst Van Osta.